Personalresan.

Var som sagt på personalresa mellan 29 April och 1 Maj, med världens bästa människor! =) lätt den roligaste kryssningen jag varit med om, 3 gånger roligare än studentkryssningen! Har bara några bilder så jag, som vanligt glömmer bort att knäppa kort..

Lördag- Besökte öjeberget där Engmans spelade. Det resulterade en fet baksmälla då jag kl 10 på söndagsmorgonen skulle åka 4 timmars buss :s

Hade konferens när vi kom på båten. Därefter köpte vi dricka på taxfreen, åt middag och sedan började festa. Dansade å drack till halv 4 tiden, sedan somnade jag&Evelina. Uppstigning vid nio för att gå runt i Tallinn. Hamnade på en pizzeria och då beställde alla förutom Eve en varsin pizza, alltså 6 st och upptäckte inte förrns de kom in att dom va skit stora och man inte orkade mer än 2 bitar av 4! 2/½ pizza fick vi ta med i doggybag.. Det va verkligen fetaste pizzan, bilder finns där nere. Sen va vi in på ett systembolag i Tallinn som mer liknade en svartaffär i en källare än en lokal sprithandel.. :o

Kom på båten igen vid 4 tiden och gick och la oss. Vilade lite för länge och börja fixa iordning oss och sedan började festandet-igen. Denna gång va det mycke roligare och vi höll igång till dansgolvet stängde, till 5. Sen tog vi med oss Bossen till hytten och åt pizzan som vi tog med oss och värmde den med en hårfön.. ;) La oss 6 och gick upp igen 9 och åkte hem, inte undra på att man va ganska sliten när man kom hem... :)

MEN KUL VARE.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0