Febrig å jävlig.

När jag vaknade på båten den sista dagen så kändes det som att jag var bakfull, vilket förvånade mig eftersom jag inte hade druckit så mycket. Men när vi åkte hem så blev jag snorigare och snorigare och när jag kom till sidskogen hade jag feber. Vi har ingen termometer här, men alla var överrens om att jag hade över 40 graders feber i går morse, så jag stannade hemma. Jag låg i soffan hela dagen, tror jag aldrig gjort det någongång när jag varit sjuk! Sen så var jag säker på att jag hade prov i marknadföring idag så jag tränade på instuderingsfrågor, synd eftersom jag inte hade det. Hade tänkt att gå till skolan idag, men eftersom jag inte har prov bestämde jag mig för att vara hemma då jag fortfarande har feber..

Det här är varför jag inte vill vara hemma. Bara för att jag har så bra närvaro så vill jag inte spräcka 100% å få sämre närvaro, har en liten tvångstanke att jag måste ha bra närvaro och gå till skolan.. ;)


Förutom att plugga och ligga i soffan så fixade jag oxå naglarna med pärlor eller vad man kan kalla det som jag köpte i Tallinn! :) Blev riktigt bra och jag tycker att det ser bättre ut i verkligheten! Ser mer barnsligt ut på bilderna än vad det egentligen gör.. :)

Puss å kram
nu ska jag skriva lite på psykologin- om jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0