3/4-12

Räknade på mina dumma skolarbeten och kom fram till att jag har 9 inlämningsuppgifter, stora som små, kvar att lämna in och 4 prov att göra innan den 25 maj. Säkert kommer det bli ett å annat omprov oxå! Det sorgliga i det hela är att det endast är 14-15 skoldagar kvar och 22 hela dagar kvar :( Å då går två lördagar bort då jag inte kan plugga det minsta för att jag ska jobba.. =( Känner paniken som uppstår.. Menmen!

Det sköna är ialla fall att jag har påbörjat med alla uppgifter och är snart färdig med projektarbetet, vilket är den jobbigaste av dem alla tror jag! Lite text och en sammanfattning på engelska kvar bara! *Glad tjej*



I’m gonna live my life

No matter what,
we party tonight
I’m gonna live my life
I know that we gon’ be alright


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0