This is my life, my friend.

Sitter och försöker få till ett argumenterade tal i min ensamhet. Vet inte riktigt vad jag ska prata om heller.. Endra blir det tinitus eller så blir det vargar, båda sakerna har jag ju "erfarenhet" om men.. Svårt att bestämma sig!

Har nu beställt mitt första paket från Mary K som hudvårdskonsult, jippie! Ska bli så sjukt spännande.. Eftersom jag inte har något planerat jobb efer studenten -förutom att jag ska måla hemma hos f&f- så bestämde jag mig för att testa på att sälja Mary K. Sjukt bra produkter tycker jag, så är någon sugen på att testa lite krämer eller köpa så är det bara att höra av sig!
Känns som att det jag är en ganska engagerad student som är hudvårdskonsult för MK, har ett eget UF-företag, går i skolan och helgjobbar på Harsa. Inte utan att man känner sig lite stolt.


Kommentarer
Postat av: elin

Hej! Se till så de dra FUll skatt på dig på Harsa, för det gör antagligen inte janåke, och om han inte gör det o du jobbar mer i höst, då kommer du få en trevlig skatteskuld att betala till skatteverket nästa vår, så säg åt honom att du vill att han drar 34% i skatt på dig! Pusss hjärtat! Du är så driftig o duktig! :)

2012-03-29 @ 10:39:12
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0