Duktiga jag.

Har börjat med lchf nu igen. Har dom två senaste dagarna varit ute och gått och sprungit med hundarna, så inte mig ;) Resultat: -2 kg på 4 dagar! Visserligen har jag då inte vägt mig vid samma tidpunkt dessa dagar, men ändå! ;) Har ett mål, och det är att gå ner till balen så att klänningen sitter bra. Får inte gå ner för mkt så den hänger, men det tror jag inte det finns någon risk för.. =)
Hade tänkt att åka hem och städa och ta ut julgranen och andra julprylar om jag fortfarande inte gjort, men hamnade i Sidis.. Ska övningsköra ner med mamma när hon ska ta nå sprutor, å sen åka och handla till hemmet och sen följa med upp till ma&pa igen tror jag för att kolla på Once upon a time ikväll- och gå ut med vovvsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0