Love.

Har gjort inbakade flätor på ena sidan i håret och nu undrar jag om det blir för mycket med de 6 stycken jag gjort, om det lixom inte syns att det är flätor? Ska det istället kanske vara tre eller fyra? Vad tycker ni? =)

Osminkad & osöt.

Har hittat en resa till Grekland i augusti, all inclusive för bara 4800! Kim jobbar antagligen då men finns det ingen annan som är sugen på att åka med mig!? Är himla sugen på att åka! Samtidigt är det varmt i Sverige då oxå, menmen. Lurar ett tag till =)

Kommentarer
Postat av: L

jag är fett sugen!



snygg frilla btw.

2012-06-21 @ 21:43:22
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fy fan vad härligt :-) jag skulle lätt vilja följa med om jag kunna :-)

2012-06-21 @ 23:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0