Studentkryssning 10/4-12

Som vanligt glömmer jag och dom andra damerna bort att knäppa kort, så har bara några inifrån hytten..

Första gången jag fick köpa sprit! :D köpte 3 cidrar, vin och smultrons likör! Yumyum..

Morgonen efter drack vi -som orkade- upp det sista ;)



Jag tyckte att resan var ganska så överskattad, men den 2 dagen och bussresan hem blev mycket roligare än förväntat! Att tex börja om dagen efter och festa järnet då oxå va något som jag hade missat, och hur kan man missa något sånt!? BAren var ialla fall grym, en fifty-fifty grogg för 52 kr, det kan ju inte bli bättre! :D

Tagga om till nästa kryssning den 29:de då vi ska åka till Tallinn med jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0