Something about us doesn't seem right these days.

Sitter och försöker plugga medans familjen kollar på småstadsliv.. Tycker dessa filmer kan vara ganska roliga, men var verkligen inte på humör att titta, tycker nästan att det är roligare att prata om filmen sen.. =)

Gårdagen var väldigt rolig, även om jag, Linnea och Emma satt ensamma i ett kök i många timmar.. =) Jag är bakfull första gången på väldigt länge, inte alls lika roligt det e :/ Har ont i nacken, det typ ömmar så det känns som om jag håller på att bli sjuk :/ inte alls bra inför studentkryssningen! =( Appropå studentkryssningen är jag inte alls sugen, och då åker vi om 2 dagar.. Blir nog roligt ändå i slutänden =)

Nu ska jag göra ett tredje försök att plugga lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0