Hold me, tell me everything's OK.

Helgen började med att jag valde att inte åka till skolan och tog mig en rejäl och välförtjänt sovmorgon, och såklart massor med plugg. ´På lördagen fortsatte jag att städa lite och sedan hade jag ett Mary Kay möte hemma hos mig. Efter det drog jag och Kim till Hudik där det blev grillning, bowling och drickning, mycket mysigt.

Fast det var roligt i Hudik så har jag ångest att jag åkte iväg och roade mig i en dag, för att jag inte har pluggat någonting.. :/ Ser framför mig hur jag kommer att känna när vi åker på personalresa nästa helg! Kommer ha ånger då oxå att jag inte kommer kunna plugga, funderar seriöst på att ta med mig lite böcker å sånt så jag kan sysselsätta mig, zo not Erica style. Känner att mitt splittade liv mellan Mary Kay och skolan kommer fett i kläm.. Samtidigt som jag måste prioritera skolan så vill jag så mycket inom MK. Utan att ha några hudvårdsklasser så har jag sålt för några tusen så jag ser framför mig hur mycket jag faktiskt kan sälja om jag lägger manken till, och jag vill men tiden räcker inte till.. :/ Usch å fy säger jag bara..
Skolan kan stoppa upp sig där solen inte skiner, ärligt.

Bonkrat upp med grädde&choklad, tur att jag är en nattmänniska, för det känns som att jag har mycket att göra i natt..!


D u   h a r   e t t   h j är t a   a v   g u l d   o c h   d e t   t i l l h ö r  m i g .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0