Ny order gjord.

Hade inte tänkt att skicka efter fler ljus förrens i början/mitten av november, men har sålt slut på 2, nästan tre produkter, varav ena jag har yttligare 5 beställningar på, så det fick helt enkelt bli så! -men lika glad ja det är jag-

Nu kommer jag även utöka sortementet med hundar och katter i ljus, silver klot med 6 cm i diameter (istället för 10 cm, men de stora finns även att köpa!!) och även vinröda klot i klarlack.
Här är bilder på dom tagna från vio's hemsida:


Endast den gråa katten!                                         Egen knäppta bilder kommer inom kort!


Endast den vinröda, klarlackade ljuset.

Passa på att köpa, det är bara att beställa på till min mejl; [email protected]
På facebook hittar ni mig på Livets ljusa sida UF där alla mina ljus med priser står.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0