Munter.

Å här sitter man och väntar, och väntar och väntar på att Kim ska komma hem så jag tänkte, jag ringer och hör om han börjar närma sig och vad får jag för svar?
- Sitter och kollar på Pirates of the caribbean.
Det filmen är ju det kortaste också vill jag ju mena.
Har suttit och väntat så länge att jag har hunnit gjort en ny header, och det säger ju en del!

Mamma och pappa är nere på bygdegården och firar Helen åsså sa dom att jag fick komma ner och äta lite äppelpaj osv. Jag är mega trött men tänkte att jag kunde kika ner ändå, så jag sa att jag väntade tills Kim kom sen kunde vi komma ner, men jag kommer hinna dö tre gånger om innan han kommer..

Äsch, nu går jag nog och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0