Vi följer din väg och ger dig stöd för varje steg

-Du ska lära på din färd
Att vår gåtfulla värd
Är mycket stor
Den är svår att helt förstå
Inget brukar någonsin gå
Så som vi tror-



Insett hur mycket jag tycker om dessa enkla ljus! Tror dessa och mina beställda ljus av samma sort, marinblå och pärla i klarlack kommer vara att vara populära till julen! Lägger ut bilder när jag fått hem de andra ljusen!

Föreslår även att de som vill beställa av hundljusen beställer snarast så att ni får den ras och färg ni vill ha. Jag beställer hem dessa hundar i 12 pack med 3 av varje sort, så, så småning om så kommer någon eller några färger ta slut, därför tycker jag att ni som vill ha en speciell hund tycker jag ska passa på nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0