Toppen!

Är superglad! Ännu bättre vore det ju om älskling varit här, men enda sen han börja jobbat hemma så har vi inte varit ifrån varandra många timmar, så det kanske är bra ändå.. ;) Det blev ännu en dag hemma när jag vaknade med halsont och ont i kroppen så det inte gick att röra mig.. Huvudvärken från igårkväll sov jag bort och halsontet har ersatts av ett evigt kliande så jag hostar var 5 minut, inte kul =(

Skulle ha lämnat in en uppgift idag, men eftersom jag va hemma så kunde jag inte det så jag satt mig å klura lite till, men blev inte just nå mer så nu har jag skrivit ut det och tänker inte göra något mer på det. Imorgon bär det av mot skolan igen efter nästan två veckors frånvaro.. Pust! Kom precis på att jag måste köpa ett nytt månadskort i morgon, buuuh!

Såg att pappas klipp på youtube har hela 69 visningar! Å dessutom finns filmen nu också på existenz! Haha, blir bara bättre å bättre :D

Eftersom jag endå inte kan sova så fortsätter jag kolla på Cheaters. Nu, the conclusion...


M I T T   A L L T   O C H   L I T E   T I L L . .  ♥  ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0