Tisdag.

Hatar när man vet att man har sovmorgon åsså vakanr man tidigt och inte kan somna om..! Vaknade samtidigt som Kim i morse, alltså 06.30, gick upp och kunde inte somna igen :o I vanliga fall när jag ska till skolan så kan jag råka försova mig för jag är så trött, varför är det så??

Har iaf satt mig och gjort ett helhjärtat försök med Internationella ekonomin, men den är så jobbig att jag nästan ger upp när jag bara kommit till andra "frågan" av 5 på första frågan om ni förstår vad jag menar.. Snark!

Annars väntar jag och hoppas att DHL ringer idag och säger att mina nya ljus kommer, hoppas verkligen det! :D Verkligen längtar efter att se mina små pärl- och marinfärgade klotljus, tor dom kommer va superfina!

Ne nu ska jag ta mig en liten sovare, har ändå varit uppe 2½ timme nu å klockan är bara nio!

Åhej för stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0