Söndag

Dagen har bestått av UF arbete samt krans gjörning (haha vilket ord!) Imorgon ska jag ta emot ett paket med ljus och fortsätta planerandet och förberedelserna inför öppethus. Jag ska ta mig ett snack med Evelina också och ringa till bowlingen så vi får en plats på lördagen att bowla så vi inte blir utan!
På tisdag är det som sagt öppethus och jag ska sälja ljus å sånt och någonstans i schemat få in att åka till Vireco och hämta ut tröjor..

Onsdag ska jag leka med Cissi å plugga inför rättskunskapsprovet. Resten av veckan ska jag fortsätta göra kransar inför Julmarknaden på Helsinge gården på lördag, sen SKA det bli bowling.

Känner att mitt veckoschema kraschar lite =(

Nu ska jag stänga av för nu blir det lite söndagsmys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0