Länge sen sist..

.. som jag var in hit och skrev något vettigt! ;) Blir lätt så när det är UF dag in och dag ut..

I onsdags hade vi nationella muntliga i svenska B och som vanligt skjuter jag upp allt till sista sekund, så i tisdagskväll satt jag och skrev mitt manus.. När jag läste upp den för Emma&Linnea så var det för kort så en timme innan vi skulle börja satt jag och ändrade i min text och till satt nästan det dubbla. Läste igenom det typ fem gånger och gick in och redovisade sen. Blev glatt överraskad när läraren gav mig beröm och sa att "det hördes att du var väl förberedd", fick VG vilket också är ganska ovanligt ;)

Igår gjorde vi den skriftliga delen och det kändes inte alls lika bra, men det skiter man väl i?

Fick i veckan som var hem ljus och jätte många var trasiga, men som tur va skickar Vio ljus till mig så jag får dom till skolan på måndag, dagen innan öppethus, vilket blir perfekt!

Hela denna helg känner jag kommer gå åt, åt UF satte, så kul kommer jag få! Göra ordning till öppethus och julmarknaden nästa lördag..!

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0