Veckor innan sommarlovet.

v21

Onsdag - Gävle med klassen. Tveksamt om man ska med.
Torsdag - Debatt i Geografi
Fredag - Matteprov och INFLYTTNINGSFEST!!
Lördag - Plugg.. Kanske IKEA. Helst åka till Stockholm..
Söndag - Skjutning i Nor m. jägarexamen

v22
Måndag - Utflykt m. geografiklassen hela dagen
Tisdag - Friluftsdag
Onsdag - Vanligskoldag
Torsdag - LEDIG-Klassfest
Fredag - LEDIG, Kims födelsedag
Lördag - (4/6)
Söndag - -

v23
Måndag - LEDIG
Tisdag - -
Onsdag - -
Torsdag- -
Fredag-
SOMMARLOV!

Hur härligt kommer inte jag att ha det bara denna vecka är avklarad? My god.. :D
Synd bara att jag måste klämma in en Stockholmsresa för att hämta lite prylar innan den 4 Juni.. =( Annars får jag det inte..

Kim vill antagligen inte köra dit ner för bara en tur och retur resa, så ingen med körkort som vill ta med sig mig och en släpvagn till Stockholm över en dag? nee, trodde väl det ;p

-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0