VÄRLDEN GÅR UNDER DEN 21 MAJ.

Attans, jag hann inte bli arton.. =(
Vad tror ni? Har den galne prästen rätt? Nja..

Förstår inte hur man orkar lägga tid på att studera när jorden ska gå under, vafan lev livet så länge vi lever istället! Jag tror då inte att det är sant, Menmen =)

Vad händer annars? I Tisdags var jag, mami, Vickan, Emmastina och Marika till nor och sköt. Det gick bra och var riktigt roligt även fast jag inte testade på hagel.. =) Ska förmodligen fortsätta att åka dit på torsdagar!
Vi säljer dessutom grillkol och jag har lyckats sålt 55 påsar än sålänge, inte så illa faktiskt. Ska ut i byn och höra om några fler vill köpa eftersom listan ska in i morgon.. Ja, nu var det väl inge mer att skriva om!

-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0