Går mot bättre tider.

Idag får vi börja flytta in, men Kim jobbar förfullt och jag har ju inte körkort, så vet inte om vi kommer börja flytta in saker idag.. =( Men ser verkligen framemot att flytta och känna att jag bor någonstans efter som vi har bott lite överallt i 2 månader nu.. Lägger upp bilder snart.

Åkte inte till skolan idag för att jag vaknade med en fruktansvärd huvudvärk.. :/ Visste vad det var men åkte ändå inte till skolan. När det är varmt ute så är jag jätte dålig på att dricka vatten och får jätte ont i huvudet, men några timmar och vattenglas senare är jag pigg igen! Hehe =)
Ska försöka hinna till skolan innan den stänger så jag får hem lite plugg, men kommer nog inte sitta och jobba något, så kanske lika gärna ska skita i det? ;) Nu ska jag gå till garaget och gå igenom allt som är vårat, och vad vi ska ta med oss först och försöka få någon ordning! Tummen upp för det!

-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0