Så de så.

Började prata med M&P idag, angående UF nästa år. Jag har helt bestämt mig nu, jag kommer att köra på, själv eller inte att starta ett företag. Eftersom jag är fast besluten om vad jag vill starta så vet jag inte om någon vill ha det med mig.. Men har funderat och tror att det kanske skulle vara "bäst" att starta ett själv. Birgit sa att man tog sig vatten över huvudet om man var själv, men hon förbjöd oss inte, satte.. =) hehe, kommer bli bra det här!

Nu ska jag gå och krypa ner hos min varma, goa, fina sambo och sova en skvätt, måste vakna tidigt i morgon, ska ut och fiska.. pust! =)

F ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ett tips från mig till dig. kör själv om du har en bra idé. :) mycket svårare och jobba med fler, alla kanske inte är så engagerade och då blir det ingen bra stämning. Den erfarenheten har jag. :P kram!

2011-03-12 @ 16:44:40
URL: http://johannnna.johansson.blogg.se/
Postat av: elin hedblom :)

Låter underbart, att blivit den, just den du ville bli :) Saknar dig sötis, och klart du fixar ett eget företag och nu är jag sjukt nyfiken vad du ska göra? :o <3

2011-03-13 @ 12:46:18
URL: http://elieen.blogg.se/
Postat av: elin hedblom :)

Det låter som en väldigt utmärkt idé måste jag säga ;) Du ska sälja, stearinljus typ? Blockljus? :)Jag köper ett ;D DU har en kund ;) Ja, vi måste försöka ses lite? <3

2011-03-13 @ 14:47:55
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0