Jisses..

Det börjar med att zacko ligger nedanför mig och små skäller jätte sött i sömnen och ligger och "springer" så tassarna dras mot golvet, han är så söt. Sen lägger jag mig och ska göra ett helhjärtat försök att sova, då hör jag från andra rummet; "- Vad händer? Det blev helt kolsvart, vad gör du?.. Jag ser inget." Jag fattade ingenting så jag tänder lyset på telen och går in i vickans rum, där sitter hon i sängen och kollar på mig. Jag; vad gör du? Vicky; Skulle bara kolla om du var kvar Jag; haha va? V; jaa.. Jag; vad menar du? V; om du försvann, släckte lyset så började hon pladdra på och säga saker som jag inte kommer ihåg Så sa jag, sov nu, godnatt! Mm svarade hon och la sig ner och somnade på engång! Undra vem nästa är som ska prata i sömnen! ;) ( sorry för att jag inte kan trycka på "enter" när jag bloggar genom mobil!) nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0