Jag ger dig min morgon

Nu är jag relativt klar med svenskan. Skönt! Går på lektionen imorgon och får lite hjälp med det sista bara.
Ska nu sätta mig med lite geografi, sedan förtjänar jag lite avkoppling framför TV, framför Big Brother! ;)

Ditt fullständiga namn? Erica Margaretha Ling 
Hur Lång är du? 1,70 kanske
Ögonfärg? Grön, ljusblå om jag vill också ;)
Dina första tankar när du vaknar? Vet inte riktigt.. :)
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Svart och rosa
Har du några husdjur?
2 katter och en hund. Zacko, Morgan och Misha

Är du singel?
  Nej
Vem är snyggast? ?
Vem vet mest om dig? Emma

Vad vill du ha just nu? Pengar, sommar och värme!
Rädd för? Sprutor, fjärilar och spindlar :s
Din första riktiga kärlek? Kim
Sjunger du? Mesta dels i duschen
Vill du gifta dig? Ja
Kommer du överens med dina föräldrar? mm
din hårfärg? Brun (:/)


Vad ska du göra i morgon?
Gå till den fruktansvärt jobbiga skolan.. Och spela djupsnöfotboll
Vad sover du i? Med eller utan trosor. Beror på om någon ligger bredvid eller ej ;)
Favoritårstid? Sommar
Favoritmat och dryck? Lax, potatis och romsås
Hur svarar du i telefonen hemma?
-Erica?
Vad är du sugen på nu? Kim
Hur svarar du i mobilen? -Hallå om jag vet vem det är -Erica om jag inte vet :)
Sov du ensam inatt? Nej :) ♥
Vad var det senaste någon sa till dig? FLYTTA PÅ DATORNJÄVELN JAG KAN FAN INTE RÖRA MUSEN!! jaha, som någon sa? -Förlåt att jag skrek på dig.

Drömmer du mardrömmar? Mm :(
Favoritklädsel? Tights och linne
Favorit godis? Olika plockgodisar, surt, salt och gummi! ;)
Längtar du mest efter just nu? Leka med Essis. Hann inte leka av mig nyss!
Saknar du någon just nu? Mormor ♥
Vill du ha barn? Japp, om fem år.

Är det någonting som är stressigt?
Allt plugg. orde inte sitta här..
Längtar du till din nästa födelsedag? Shiiet det är om ett år -.- men hell yeeah!
Är du blyg? MMM!
Tycker du att du har fin dialekt? Men vad är det här för frågor? hahah...
Vad gör du om 10 minuter? Ser på BB
Hur mår du nu? Ont i halsen annars är det bra tack.

ne nu orkar jag inge mer, tog bort de sista tio frågorna typ..

Kanske har jag inte svaren
ändå vet jag inuti
hit har alla frågor fört mig
jag är den, just den jag ville bli.
Jag är den, just den jag ville bli

-E

Kommentarer
Postat av: elin hedblom :)

Lite förtydling!

Hur Lång är du? 1,70 kanske - Hell no, knppast! inte över 168cm!

Vem är snyggast? ? - Kim? Eller din supersnygga vän Elin Hedblom?



D::D:D:D:D::DD Och jag måste säga att du fick de mesta allt låta kinky, men de är som de ska! ;) Puss påre sötnos! :))))))))

2011-03-02 @ 19:36:20
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0