Hur kul som helst.

Igår åkte jag skoter med Evelina i några timmar innan jägarexamen. Åkte till Harsa och köpte en Harsaburgare, mums! När vi kom till Järvzoo fick jag tillbaka min älskade kamera av markus, tack! =) Skyttet gick sådär. På kula är jag duktig att skjuta, så de satt ganska så bra, man blir ju så nervös när alla ska sitta och titta på så då drar man av några i bara farten. Men hagel, det rent av suger jag på, men är inte intresserad av jakt med hagel, så det gör väl desamma?

Idag är jag ensam hemma.. Ska ta med mig båda hundarna och gå ut på en promenix i det fina vädret, sen gå in till f&f och ta en fika! =) Ikväll, efter fem nått tag ska jag och bubbi åka ner till lovisa så jag ÄNTLIGEN får ge henne hennes presenter, hoppas bara inte "f" har hunnit dött =( Då blir jag riktigt ledsen, för det är den absolut bästa presenten jag har köpt! Ialla fall den roligaste! Men det vet jag inte förrns hon öppnat, för jag har redan slagit in det!

Nu ska jag gå och göra mig färdig, puss adjö!
-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0