Gårdagen.

Igår åkte jag hem till bästaste Lollo för att ge henne en present! Det hon fick av mig var en "kapsylöppnarring" och ett ägg som det växer en blomma ur.

"Till min sköna böna
som har gått från kyckling till höna!
här ska du få ett ting,
som du kan använda som ring
till vardags eller fest,
välj det du tycker passar bäst!"

Detta fick hon =)

Själv fick jag en stoor cider mums*, och ett present kort på HM =) Tack smulan! ♥

Åkte därifrån strax efter tio, så var inte hemma förrns halv elva, så missade halva Big brother =( Så då bestämde jag mig för att gå och lägga mig och tur var väl det, för jag var huuur trött som helst i morse.. Vaknade tjugo över sju (bussen går halv) så älskling skjutsade mig =) Puss på honom.

-E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0