Ensam vaken..

Hatar att vara ensam uppe här i Sidskogen.. Man får känslan av att vara helt alone, visst jag är i sidskogen men det bor faktiskt några skogsmullar här, så man är inte helt själv.. =( Blää, Kim gick och la sig för två timmar sen för att trodde att han skulle upp och angla i morgon vilket faktiskt jag också tänkte men.. Tydligen hade Markus dragit sig ur utan att höra av sig eller så, så fick gå och väcka Kimmi och berätta att det inte blev nått imorgon.. Stackarn.
Tror att jag ställer klockan på halv sex och tar med älskling ut på isen så att han får fiska, och åker på en mini-skotersafari så han blir glad. happyface*

Ojdå, enligt mina beräkningar måste jag kliva upp om 4½ timme, usch! Men vad gör man inte för den man älskar =) hehe, godnatt gofisar!




-E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0