Bästa lovet på länge.

Hela detta lov har jag bara sovit och chillat. Verkligen vilat upp mig! Igår åkte jag och hjärtat till Tomas och Johanna. Efter att ha ätit lite gotta for vi vidare till Jesper där det inte alls var något drag, alla satt bara och tittade på TV, suck* =)
Efter någon timme där åkte vi vidare till Öje där det var karaokekväll, haha! När vi kom dit var det mest äldre, men dom gick hem ganska tidigt och då satte Johanna och en japan igång och sjöng, herregud har aldrig hört en japan sjunga tror jag, men det är det nog det roligaste jag hört! =D Helt awsome. Rolig snubbe!
Kom hem vid två tiden så det blev inte så sent, längtar redan till nästa helg då det blir en ny kväll med dom bästa! =)

Vid halv fem idag bär det av till Järvzoo för att pröva på skyttesimulatorn! kult! NU ska jag gå och duscha, hejsvejs!

 
yumyum. synd på
ananasjouicen bara..

-E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0