Mobilblogg.

Hallå där! Nu var det länge sedan som jag gick in och skrev någonting! Funderade ett tag på att sluta helt eftersom jag aldrig har en dator tillgänglig, bara telefonen.. Men nu är jag back on track igen hoppas jag ;) Skriver mobil inlägg så därför kanske hela texten sätts ihop, menmen! OBS! Väldigt långt inlägg! Var ska jag börja då måntro.. I onsdags var jag, Emma och Linnéa hos Elin i hudik på FEST. Det var kul hela kvällen tills alla över 18 drog på krogen och trion blev kvar i lägenheten. Så då bestämde vi oss för att ta bussen hem vid ett och satte oss och vänta och vänta på station, tills vi upptäckte att bussen inte gick.. Fail! Så då stod vi och väntade utan för stadt medans Linnea liftade hem med D-Johan. Jag och Emma bestämde oss för att sova hos Elin fast vi mer än gärna ville hem och sova och att vi inte skulle åka med några främlingar. Men påvägen hem till Elin stannar en bil och frågar om vi ska med till Ljusdal och vi hoppar in. Det var Forsborg och Jimmy P så kända ansikten var det iaf! ;) vid tre tiden var vi hemma och dagen efter gick vi inte till skolan, vilket man kan räkna ut, haha ;) I fredags var det studenten och avslutning för min del. Eftersom Angelica hoppade av skolan så åkte jag alltså inte till hudik, utan var kvar i Ljusdal och kollade på slottes studenter. Vi ställde oss väldigt långt fram och gick därför stå väldigt länge innan de glada treorna sprang ut från trappn, och en timme och en fet bränna senare tog jag, Emma och Linnéa bussen till Järvsö, Bondarv och gick ner och solade toppless på bryggan! Härligt! Mer om den kvällen vet jag inte om det går att skriva om för jag och <3-t somnade vid elva.. =) I lördags åkte vi till Rolfhamre och festade hos bästa Sofia som fyllt 18! Där var vi till ett tiden då det började spåra ur så vi fick skjuts till Ljusdal. Vi ringde efter skjuts som inte kunde komma förrns en-två timmar senare så vi satte oss på en parkbänk! Som tur var såg jag Jimmy och frågade om vi kunde åka med till Järvsö vilket vi självklart kunde så jag å Emmsan åkte hem till mig å slaggade! Jaa, det var min helg det ;) Bilder å sånt laddas upp när jag har en dator! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0