Åsså var det d där med att sova..

Ligger vaken och hör kims djupa sovande andetag, vilket jag har gjort senaste 2 1/2 timmen.. -.- suck. Fick ialla fall reda på idag att jag har fått sommarjobb i år igen, jippie!! Så mellan 27/6-17/7 kommer jag befinna mig på stenes barnträdgård, vad nu det betyder! Det dummaste är att jag kommer jobba kvällar och vissa helger tror jag så det kommer bli väldigt tråkigt om det ligger samtidigt som första dansen, men det återstår att se! Nu ska jag göra ett sjunde försök att sova, hehe godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

grattis!! :) nu hoppas vi inte att du behöver jobba då och så har vi kul den kvällen! :)<3

2011-06-14 @ 11:48:57
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0