Länge sedan.

Nu var det runt tre veckor sedan som jag senast skrev ett inlägg. Haha gud vad tiden går snabbt! Ändå har förvånandsvärt många besökt min blogg fast det inte har funnits någonting nytt att läsa om! =) Har tänkt lägga ner bloggen totalt eftersom vi inte har varken dator eller bredband hemma som gör att jag inte kan gå in och blogga så ofta.

Vad har hänt sedan sist? Det var ju runt midsommar så..

Dansen var rolig dansade grymt mycket. Lika så viskvällen som jag spenerade tms med Patrik Eve och Kim i korv/lotteri"ståndet". Jag har jobbat tre hela veckor på Stene som jag gjorde min sista dag på igår. Idag har varit min enda lediga dag på en vecka så jag har laddat om batterierna för att avverka två pass på Harsa denna helg. Full rulle alltså! Har tröttnat lite på att det är min tredje vecka i rad som jag jobbar.. Till veckan ska jag börja måla hemma hos farmor och farfar för att sedan, förhoppningsvis få måla i morfars stuga. Jag kommer ha fullt upp tills jag börjar skolan igen.

Jag har även klarat Jägarexamen. Nu är jag jägare, inte bara i huvudet, utan också på pappret. Det enda som saknas är vapen&licens, men det kirrar jag när min ålder kommer ikapp mig.

Igår var vi på Jocke Smålännings framträdande i Färila. Jisses vilken gubbe! Ett STORT plus var att han frågade mig vilken färg på de lerduvor som han skulle skjuta först. Med tanke på att det var ganska många där och kollade. Ännu större blev det en kvart senare när han kom fram och bjöd upp mig att vara med i ett nummer, då tre ungar skulle kasta ägg över mig och han skulle sedan skjuta dom. Totally crazy! Oförglömligt helt enkelt!

/-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0