Gillar att vara hos mina kusiner.

Är och har varit denna dag med min underbara kusin Cecilia =)
Just nu är hon mindre underbar då hon springer till och från toan och spyr, antagligen matförgiftning.. Så jag har spenderat de senaste timmarna med Kerstin i skogen och plockat blåbär och hjortron. Kanske inte det smartaste valet då jag har ryggbesvär just nu, menmen =) Nu vankas det blåbärs paj av det ny plockade, mums! Otur för Cissan att inte hon är så matsugen, höhö =)
Gårdagen med många gänget var minst sagt underbar den också! Både barnen och de vuxna är sååååå otroligt snälla och omtänksamma. Två av ungarna (inge illa menat mot de andra två) är de mest uppfostrade och trevligaste barn som jag känner med tanke på deras ålder. Sådanna ska mina barn vara när jag bli mamma!
Nu ska jag hjälpa kerstin att rensa lite, sedan ringa efter Kim så jag kommer hem och kan sätta mig vid min underbara bok, The twilight saga you know.. =)
Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0