Det drar i mig.

På tisdag ska jag följa med min mor och lillasyster till Gävle för att shoppa till Vickan =) Sedan kommer morfar och Kajsa och hämtar mig så följer jag med dom till Stockholm! Behöver verkligen en semester efter dessa dagar! Ska spendera nästan varje dag i poolen, i Jakan- eller Barkarbys köpcenter. Sedan kommer hela släkten ner till helgen då vi ska gå på restaurang och spela bowling m.m för att fira morbror! =) Skulle vilja ha någon med mig men alla jobbar inkl Kim, trök =(

Tur att lönen har kommit så man vet vad man ska köpa! :D




/E

Kommentarer
Postat av: emma

Kanske ses på tisdag då för dit ska jag och mammsen också ;)

2011-07-31 @ 22:17:47
URL: http://emmmmsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0