Dagens

Idag ska jag åka till mormor och Lennart i Stavsätra och får sedan påhälsning av Mångsa klanen. Det blir superduper tror jag. Idag kommer jag åka hem igen så kommer inte kunna skriva nå inlägg, trök. Därför berättar jag på förhand hur resten av denna vecka kommer se ut:

Torsdag- Båtåkning på Ljusnan med Cissi =)
Fredag- hundvakt åt mormors två monstrar som jag tror jag kommer bosätta mig med nere i båthamn och förhoppningsvis lite sällis med Emma.
Lördag- Diska på Harsa fr 11-? Antagligen framåt 20.00 eftersom jag är med tills dom stänger. Sedan beger jag mig direkt till Sidskogensdansbana eller nått och dansar hela kvällen med dom som är frivilliga! höhö
Söndag- Är jag fortfarande i sidskogen så då skriver jag ett inlägg!


Längtar utomlands igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0