Dagen.

Jag är så trött. Inatt åkte jag och Kim hem till mamma och pappa för att vi inte vågade vara kvar hemma.. När vi kom till Sidskogen så somnade Kim som en jag vet inte vad på en gång, men jag kunde som vanligt inte sova. Somnade halv tre och vaknade vid sex och halvsov fram och tillbaka till kl 9. Då gick jag upp och käka sedan cyklade jag till Harsa. Fy FAN vad jobbigt! Dagen på Harsa har faktiskt varit rolig! Fick till en början gå och städa stugor istället för att stå i disken vilket var ett stort plus! Jobbade fram tll halv nio och cyklade sedan hem igen, pust!!! Imorgon åker jag bil! :D Så kan säga att det inte är så konstigt att jag är trött ändå ;)



Slutade sexan. Söta tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0