Trött. Så Trött.

Inatt hade jag sjukt svårt att sova ovanligt. Somnade ialla fall runt halv två tiden och vaknade halv åtta, då hade jag försovit mig 1½ timme.. :p Sedan bar det ut på isen i Sidskogen. Hann bli fyra fällningar och noll fiskar! Haha, sedan vid halv tolv snåret drog jag mig vidaretill Harsa där jag skulle diska för fulla muggar. Det kom 638 matgäster till lunch vilket resulterade ca 1200 tallrikar att diska och ungefär lika många glas och muggar, pust*
Helt slut.
Skulle ha jobbat till åtta, men stannade kvar till nio. Jobbigt men kommer kännas riktigt bra med fet lön i Februari!

Nu är det fullt hus här hemma, så ska sätta mig i köket vara social, dricka upp min drink som jag precis fick av Tomas, sen gå och lägga mig!

Puss och kram alla kära läsare. -E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0