Skaffa dator och internet i huset? Ja tack!

Gud vad det suger att det inte går att lägga in bilder eller göra mellanrum i texten när jag bloggar genom telefonen, :( Ialla fall, Har precis gått och lagt mig i min underbara säng, nu väntas bara hjärtat men han får tyst krypa ner när jag har somnat =) Kimmi har pratat med hyresvärden om det andra (mini) huset, så nu ska vi bara välja dag och tid sedan åka och kolla på det :) Blir bra det här! Idag hade vi en helt värdelös men ack så härlig skoldag! :) Började två och slutade fyra, haha! Kom hem vid fem och hoppade för första gången av vid min busshållsplats! Som pricken över í:t så kom snällaste Sara&Andreas och hämtade å skjutsade mig till huset eftersom jag inte hade några reflexer på mig! :) Tack så mycket!! :D Nu ska jag sova, eller spela lite spel på telen hehe, godnatt!

Kommentarer
Postat av: elin

Kan man komma förbi i morgon en sväng eller åh bli bjuden på kaffe? :D <3

2011-01-21 @ 19:32:59
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0