Nytt år, nya tag!

Halluu!

Går dagen firades till att börja med i Sidskogen där vi kolla på raketer, drack champagne osv.. Sedan drog vi ner till Strid där det var fest och träffade Tomas & Johanna. Oturligt vis så drog nästan alla till Berget när vi kom, vilket Tomas och Johanna hade tänkt as well, men efter som Lilla jag var med så hoppade dom över det! :))

Vid två, när berget stängt åkte vi runt och skjutsade folk, sedan tillbaka till sidskogen där pappa var uppe- såklart! Jag gav upp vid fyra och fick sällskap av Kim hem, så låg vi i sängen och pratade till fem, sen upptäckte jag att jag låg och snacka men fick inge svar av Kim, då hade han somnat! hehe =) Vaknade tyvärr vid elva då Macke ringde Kim för att han måsta jobba!

Mitt nyårslöfte; Jag ska sluta äta kakor, godis och dricka dricka, börja träna!
Kims nyårslöfte; Han ska sluta äta ute! Inte så ofta iaf.




Nån mer än jag som tycker att det ser ovanligt ut att det står "31/12/2010 och 1/1"?

P&K Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0