Hos E.

Är hemma hos Emma nu, sitter och ser på när hon sminkar sig! Snart bär det av till huset för min del, Emma ska med och se vart det ligger! Lill-hjärtat är fortf på lan :( Förhoppningsvis kommer han hem ikväll, men det är nog tveksamt eftersom lanet inte slutar förrens i morgon klockan 12. Jaja..

Händer ikväll då? Har sån sjuk lust att hitta på någonting riktigt roligt!! hehe, menmen blir väl samma vanliga, sitta hemma -.- Hoppas Kim kommer hem så kanske vi kan åka hem till Sara&Andreas och spela Monopol! Haha, vilken lördagkväll.. :)


Mummen.

/E

Kommentarer
Postat av: elin hedblom :)

hahaha okej, de får du ta med din syster för jag vet att hon vill ha dit honom iaf ;) haha okej ja säg vilka som får komma du så proppar jag min lilla skoda full och rullar bort till er ;) :D

2011-01-15 @ 17:32:50
URL: http://elieen.blogg.se/
Postat av: emma.

sv: haha hade han läst det på facebook eller? x) ryktet sprider sig snabbt om min lilla tumme ;)

2011-01-15 @ 20:06:12
URL: http://emmmmsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0