Första dagen.

Den var helt chill. Nästan lite för lugn tycker jag :) Imorgon gäller det att plugga arslet av mig, då jag måste göra klart geografi, svenska och yoga uppgift.. suck å stön.. =) Resten av veckan kommer jag behöva spendera på huset, och dessutom ska jag umgås med Evelina på torsdag och ha (kanske?) inflyttningfika på fredag om det går för alla, + att det är hockey. En fågel viskade i mitt öra att SP ska ha fest? Inte vet jag om man ska känna sig inbjuden, förstod inte ens vilka det var som skulle ha den haha, menmen hur som helst kommer jag att ha en fullspäckad vecka! Gud vad härligt, jag börjar känna mig trött. Dessutom börjar Kim bli gosig här bredvid, så nu är det bäst att jag slutar skriva! Hah godnatt alla! -Erica

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ohja! men åh vad kul, då vet du vem som kommer sova över i uthuset en hel del ;) tänk vad kul det kommer bli till sommaren! :)

2011-01-12 @ 10:50:43
URL: http://lovisawinberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jasså, jag ska de, skoj :D åhja, altanen, den kommer nog vi bo på mest!

2011-01-12 @ 18:47:19
Postat av: lovisa

sv: jasså, jag ska de, skoj :D åhja, altanen, den kommer nog vi bo på mest!

2011-01-12 @ 18:47:44
URL: http://lovisawinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0