En sån dag...

Ah lite då.
Min dåliga dag började med att jag skulle ta skoter till jobbet. Lyckat. Ska backa ur carporten, och det går inte, eller joo, bara sidleds! Hade jag varit starkare så hade jag kunnat dra där bak och kommit ut, men tyvärr var det bara lilla jag som röck och slet :( Då ringde jag Kim som hoppade in i bilen och styrde bilen mot Sidskogen, så gick jag genom hela byn för att möta honom, höll på att frysa ihjäl.

När jag har diskat de fyra timmarna som jag skulle så ringer jag efter skjuts, som inte kan komma förrns FYRA... -.- då satte jag i gång och jobbade lite tills klockan slog om till fyra och pappa kom. Då säger Jan-Åke;
- Oj, jag har skrivit fel, du skulle jobba till 19:00 idag! Går det bra att du stannar längre?
- Visst.. Har bara gått hela dagen och väntat på att sluta haha =) Menmen, lite extra pengar skadar ju inte! :)

Så nu tycker jag att min pojk kan komma och pigga upp dagen, var så länge sen jag umgicks med honom!

Tack Evsiing dessutom för att du ville vara ledig på fredag, för då kunde jag hoppa in istället :) Känns som en riktigt härlig vecka, kommer förhoppningsvis jobba in hela Februari hyran! :D ♥

P&K Erica

Kommentarer
Postat av: elin hedblom :)

Skönt att höra att du jobbar in hela hyran :) De spelar ingen roll för mig att jag börjar åtta, då får jag ju sluta någon gång också ^^ Hahaha :) Men om man ska ut på party dagen innan så är de lite jobbigt kan jag erkänna, typ när de var fest i sidskogen ;) Kom i säng halv fyra tror jag? (A) :D

2011-01-04 @ 21:41:02
URL: http://elieen.blogg.se/
Postat av: evelina

lugnt du, vi skulle få besök i tierp från karlstad, så jag kände att det var rätt ;) <3

2011-01-05 @ 14:27:55
URL: http://evelinakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0