Dag tre.

Min favorit årstid.

Min favorit årstid är sommaren. Hela mitt liv har jag alltid älskat vintern, nästan kunnat flytta till nordpolen och ha vinter 24/7. Det ändrades förra året.. Varför jag har älskat vintern har varit för att våran familj alltid har åkt på utflykt med skoter, anglat och haft MASSA mys med skoteråkning, med förra vintern var min första vinter med Kim och hans skoter. Han körde hela tiden som en idiot med mig som ledde till att jag blev skoterrädd så nu har jag inget att riktigt se fram emot när vintern kommer. Nu känner jag som alla 08-or att det bara är kallt å jävligt, att det lika gärna kan vara sommar året runt. Angla är jätte kul, men inget annat.

Sommaren tycker jag om för att det är varmt och skönt, man blir brun och man kan gå barbent! Man har ett lååångt sommarlov och man kan bada i vattnet! Sen är pricken över í;t att det är dans på Sidskogen :D

-E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0