Besluts ångest.

Kul att man håller på att flytta in i ett super fint hus i Storsved och samtidigt får veta att drömhuset som förövrigt jag och Kim har stått först på i 1,5 år står tomt om 3 månader.. Hur gör vi nu... Det "huset" är mindre än det som vi "bor" i nu,  men det skulle ju verkligen vara en femetta att bo själv med Kim.. FAN.
Väldigt svårt, samtidigt har jag kärat ner mig i huset lix, men under vissa omständigheter så vet jag att vi inte kommer att bo alltför länge i Storsved, och det gör också ganska mycket.

Bondarv VS Storsved

-/ Erica


Kommentarer
Postat av: emma.

jag röstar på bondarv! Mycket närmare mig plus att vi kan ses och ta en promenad på sommaren! :D

2011-01-16 @ 17:40:24
URL: http://emmmmsaan.blogg.se/
Postat av: elin hedblom :)

Ja du de där är knepigt och nu när din syster och hennes pojkvän kommer gå igenom storaförändringar kanske de blir svårt att bo alla tsm? Hur känner du dig? Mycket på en gång, hus och moster på en gång? Pusss :*

2011-01-17 @ 15:01:08
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0