Badmys!

En halv timme låg jag i badet och mös, tyvärr själv, och tänkte, gud så skönt! :D Var på ett fruktansvärts jobbigt pass afro idag tillsammans med bästaste Lovisa, apu vad otränad man är! Haha :) Sitter i min ensamhet i huset och väntar på att Kim ska slita sig från datan och komma hit (om han nu gör det) eller på att T&A ska komma hit så att vi ska diskutera om det blir något inflyttningsfest i helgen eller inte.. Känns inte som det eftersom Tomas tydligen har jour -.- suck. Förstår inte varför jag hela riden ska vara själv hemma :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars liten! Hör av dig så kommer jag och håller dig sällskap :) <3

2011-01-19 @ 21:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0