Sjukskriven..

Det är både jag och Kim för tillfälligt.. Det började med att jag började få lite ont i halsen i går e.m, sedan ont i huvudet på kvällen sen när jag vaknar i morse så är jag helt sjuk.. Tyckte det gick så snabbt! Hade igentligen kunnat förstått det eftersom jag har gått och nyst i 1½ dag, men ändå!

Sjukt igentligen, jag har ont i huvudet, ögonhålan, nacken, halsen, näsan, munnen och magen. Jag känner mig spyfärdig så fort jag står upp, och ändå tänker jag gå till skolan i morgon för att vi har två st prov.. Funderar om jag ska bara gör första provet, historian för det är på morgonen, geografin som jag också har prov i funderar jag på att hoppa över för den lektionen är bland de sista för dagen. Vet seriöst inte om jag orkar vara där så länge.. :p

Nu ska jag ta en liten tupplur, sedan börja riktigt med plugget. Pust*

-E

Kommentarer
Postat av: emma.

vore jag dig så skulle jag åka till geografiprovet istället men förstår om du kanske inte har skjuts.. Du kan ju lix inte gå från station om du är sjuk :/ krya på dig <3

2011-02-09 @ 16:24:32
URL: http://emmmmsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0