Dag tolv.

Mitt drömbröllop.

Har inte haft så många tankar om hur mitt "dröm"bröllop ska se ut. Hur som helst vill jag gifta mig i Järvsö kyrka. Så är det bara! Hmm.. Hela kyrkan ska intill vara fylld med blommor, om man får göra så som i filmer!? Haha, varje bänk ska vara (där man går in) inlindad med fina blommor, vilka vet jag inte riktigt, men sånna man brukar se i filmer! Haha, sen ska jag ha en skitsnygg klänning utan axelband och ha långs korkskruvelockigt hår, som är blont! Super blont! hehe ;) Typ så tänker jag mig nog, ett sommarbröllop som alla andra svennar ^^ Hehe, och skjuts från kyrkan ska vara häst&vagn!
                                            Inte riktigt så, men nästan!
  
Kanske lite mer likt sådär ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0