Dag femton.

Någonting som jag ångrar.

Just nu ångrar jag mig väldigt mycket att jag började busa med Kim och knuffade ner han från sängen.. Eftersom ingen vet så kan jag berätta att han knuffade tillbaka så jag också åkte ner från sängen, fast den motsatta sidan där det som inte vi visste låg en förstärkare som jag landade rätt på med sidan.. Not nice ;) Efter lite tårar och tröstande blev allt bra, en stund. Nu känner jag mig död.. Ja, men så var och förblev det!
Förvänta er inte mig i skolan i morgon.. Satt på en lektion idag, jägarkursen, och kunde inte sitta still den timmen vi skulle sitta, så det blir jobbigt att vara i skolan i morgon, om det inte är bättre såklart!

-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0