Segt.

Helgen har varit helt underbar. Tror alla mina kommande typ 10 helger kommer att vara helt underbara, då jag får träffa hjärtat igen ;) I lördags åkte jag och älski till Tomas där vi stannade till tolv tiden ungefär, sedan åkte vi vidare till Öje där det var ett riktigt dra, om man jämför hur det var där i vintras. Resten av helgen tog vi det bara lugnt, och väntade tills det blev natt och Kim skulle åka för veckan-igen. Tror att jag fick en blandning av panik och ångest, kaske separationsångest, för när jag skulle lägga mig i söndags så ville jag inte somna, för jag visste att när jag vaknade så skulle inte Kim vara där och jag skulle vara ensam veckan ut.. Töntig jag vet, menmen =)

Idag skulle vi gått en vanlig lång dag på skolan, men en lärare som vi skulle haft mitt på dagen skulle skola in en unge, så han var borta, och det andra läraren som vi skulle ha i två ämnen idag var sjuk! Bara att tacka och ta emot :D

Funderar och funderar, om jag ska ta tåget ner till stockholm för Kim ska som sagt jobba i helgen, och passa på att gå på mediamarkt, men har fortf inte bestämt mig..

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0