Nu är lilla prupp hemma igen!

Fler än jag som är glad =)


Ä L S K L I N G S K A T T

Kvällen blev inte alls som jag tänkt mig men. Kim skulle komma och hämta mig så skulle vi åka ner på Jarse det finns onekligen 23 fler saker att göra där än i Sidskogen, men han har skruvat på crossen sedan 2 idag och blev klar vid åtta så då skulle ju dom ut på en sväng så chi fick jag.. Han kommer nog inte förrns ikväll för att dela säng med mig. Gulliga Eve erbjöd mig att komma dit, men innan jag bestämt mig för vad jag skulle göra så var det för sent, och hon ska upp i morgonbitti.

Imorgon måste jag ner på Jarse för jag måste inhandla lite saker till min makeover som jag planerar, höhö. Annars ska jag nog gå upp på bergstoppen med vovven, igen.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0