Lite surt sådär.

I måndags hade jag, Emma och Linnéa en lite uppesittarnatt hos mig efter som jag är själv och vi inte tänkte gå till skolan dagen efter för att det var en sådan tråkig lekdag. Förstår inte varför dom fortsätter ha lekdagar när hälften av skolan skolkar :S Hur som haver så glömde vi sjukanmäla oss. Men vadå, vi har just varit på sommarlov, klart man kan glömma det?
Så pratade våran mentor med oss och jag, Emma och Linnea var så snygga så vi sa att vi hade ont i halsen alla tre, och hon trodde inte oss så då måste vi ta en dag av våra sammanlagda tre dagars ledighet :o Kunde inte välja att få skolk heller. Suck! Tur att jag har en mamma som inte tänker skriva under för någon ledighet. Jag menar, det låter ju helt fel och barnsligt :s Skulle vi ha sjukanmält oss så skulle dom inte sagt något!..

Längtar efter stundenten, arbetslivet och lönerna därefter.

Kommentarer
Postat av: emma

Ja och jag var ju fan sjuk på riktigt.. Menmen

2011-08-26 @ 17:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0