=)

Nu har skolan kört igång igen.. Pust! Ne men det är ganska skönt att vakna i god tid och vara på skolan, annars sover man bort hela dagen och bara sitter hemma och kollar på film efter ha städat, tvättat och diskat. Så är det för mig ialla fall! Fast det kan vara jobbigt när man är trött och sånt så är det ett tillfälle för mig att glömma att Kim är borta! Men idag kommer älsklingen hem, inte en dag försent!

Nästa helg var det planerat att vi skulle ha en fest hemma, men så ringde Kim för några minuter sedan och sa att han måsta stanna kvar i sthlm och jobba, och klarar jag mig utan honom i 1½ vecka? Knappast! Så då tar jag tåget till Sthlm istället, och träffar min underbara familii! å handlar lite ♥ Så festen är framflyttad till det 17:de istället, så skriv upp det! ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0