Dagens

Var som sagt ut med Mynta idag, besteg Gräsberget! Huua! Nu var jag ute med Vickan och körde lite Kickten, så andades jag in och känner en mygga åka in i halsen på mig, eeeau! Å nu hostar och hostar jag så att jag ofräscht nog hostar blod, liiiiten mängd menne. Ser framför mig hur jag har hostat så jag mosat myggan i halsen och hostar upp blodet som den har sugit av nån, eller nått ne fy vad äckligt!

Var ut till Grusgropa idag och sköt lite. Mamma hade sin nya bössa som hon löste ut hos magnus idag så fick testa lite hagel oxå, annars övade jag bara med studsaren. När pappa kastade en lerduva lade jag inte bössan an riktigt så tog lite fel. Ajaj men inge blåmärke iaf! =) Härligt nog så ska vi inte skjuta upp på söndag, utan har skjutit upp det på obestämd tid eftersom jag inte får licens varesig jag gör provet nu eller dagen innan min arton årsdag. Så det känns skönt att kunna öva lite, då jag ändå kommer gå på uppsiktsjakt i höst. Och i morgon bär det av till Hästberg eftersom Sidskogen kör älgpasset då!

Nu har jag skrivit av mig lite och ska krypa ner i soffan och kolla lite på film och vila min stackars hals!

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0